باتری UPS در مشهد

خرید باتری یو پی اس در مشهد

باتری ups در مشهد مورد استفاده در کارخانه‌ جات صنعتی، شرکت ها، دزدگیر ساختمان ها و … می‌باشد، باتری یو پی اس در انواع مختلف و امپر های متفاوت توسط شرکت هایی با برند های گوناگون تولید می‌شود، این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا نکات مربوط به خرید باتری ups را بدانید و در انتها لیست باتری های پیشنهادی موجود در انبارمان را به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید خریدی مناسب داشته باشید، اگر هم وقت برای خواندن ادامه مقاله ندارید سریعا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان در مورد انواع باتری ups در مشهد، به شما لیست قیمت و برند های باتری را اعلام کنند.

واحد فروش باتری UPS در مشهد

051 35 220 200

باتری UPS چیست؟ بهترین فروشنده باتری یو پی اس در مشهد

در ابتدا یک توضیح مختصر در مورد باتری های یو پی اسی بدهیم؛ باتری های یو پی اس به عنوان یک مکمل در کنار دستگاه UPS عمل می‌کنند و وظیفه تامین انرژی این دستگاه را به عهده دارند.

نکات مهم برای خرید باتری UPS در مشهد

  1. ظرفیت باتری یو پی اس
  2. نوع اتصال باتری یو پی اس
  3. ران تایم باتری یو پی اس
  4. مدت زمان گارانتی باتری یو پس اس

1. ظرفیت باتری یو پی اس در مشهد

در هنگام خرید باتری یو پی اس باید به آمپراژ آن دقت کنید چرا که ممکن است انرژی مصرفی شما از میزان آمپری که قصد خرید دارید بیشتر یا کمتر باشد، برای گرفتن نتیجه بهتر، کافی است آمپر باتری را تا 12 برابر بیشتر از توان شارژ یو پی اس انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر یو پی اس شما توان شارژ 2 آمپری داشته باشد، می‌بایست از باتری هایی با ظرفیت 24 آمپر استفاده کنید.
و این را هم در نظر بگیرید هر چقدر آمپر باتری های UPS بالاتر باشد، مدت زمانی که طول می‌کشد شارژ شود نیز بیشتر خواهد بود.

2. نوع اتصال باتری یو پی اس در مشهد

در اتصال باتری های UPS به یکدیگر دو مدل وجود دارد که می‌توان از آن ها بهره گرفت:
1. اتصال به صورت سری یا متوالی: از این نوع اتصال برای افزایش ولتاژ DC استفاده می‌شود.
2. اتصال به صورت موازی یا مستقیم: از این نوع اتصال برای افزایش جریان در مدار یا افزایش زمان بک آپ استفاده می‌شود.

3. ران تایم باتری یو پی اس در مشهد

اگر از UPS استفاده کرده باشید، متوجه شده اید که بعد از قطع شدن برق، مقداری زمان لازم است تا باتری یو پی اس کار خود را شروع کند و برق مورد نیاز را تامین کند. به این مدت زمان، ران تایم گفته می‌شود که یکی از مهم ترین عوامل در محاسبه UPS می‌باشد.
به همین جهت هر چه تعداد تجهیزات وصل شده به یو پی اس بیشتر باشد Run Time نیز بالاتر می‌رود پس در هنگام خرید باتری ups برای اینکه مشکلی برای شما به وجود نیاید، گزینه‌ای را انتخاب کنید که بین 20 تا 25 درصد توان بیشتری نسبت به وسایل مصرف کننده داشته باشد.

4. مدت زمان گارانتی باتری یو پی اس در مشهد

در هنگام خرید هر وسیله ای، گارانتی آن محصول یکی از مولفه های مهم برای ما به حساب می‌آید، باتری های UPS نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
شرکت های سازنده باتری یو پی اس بر اساس کیفیت باتری های خود آن را ضمانت می‌کنند برای خرید باتری یو پی اس در مشهد بهتر است با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا از قیمت باتری ها و همچنین مدت زمان گارانتی محصولات مطلع شوید و بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

واحد فروش باتری UPS در مشهد

051 35 220 200

انواع باتری ups

  1. باتری نیکل کادمیومی
  2. باتری لیتیوم یونی
  3. باتری آلکالاین
  4. باتری سرب اسیدی

انواع برند های باتری ups

  1. یورونت
  2. فاران
  3. مک
  4. تیاننگ
  5. اکسپلویت
  6. یوفو
  7. ایبیزا پاور
  8. مگامکس

باتری UPS برای هتل در مشهد

از آنجایی که شهر مشهد زیارتی و توریستی می‌باشد، انتطار می‌رود هتل های زیادی در آن وجود داشته باشد که در واقعیت نیز همین طور می‌باشد. هتل داران محترم نیز باید به دنبال افزایش رفاه و آسایش برای مشتریان خود باشند، تهیه باتری یو پی اس یکی از اقدامات مهم برای تمام هتل های مشهد می‌باشد چرا که قطعی برق و خاموش شدن تجهیزات هتل می‌تواند موجب نارضایتی مسافران شده و موجب پایین آمدن رتبه هتل شود پس بهتر است تمامی هتل ها در مشهد به UPS مجهز شوند.

باتری یو پی اس برای هتل در مشهد

باتری UPS برای تجهیزات پزشکی در مشهد

فرض کنید بیمار به دندان‌پزشکی رفته و در حال ترمیم دندان خود زیر دست دندان‌پزشک می‌باشد، در این لحظه ناگهان برق قطع شده و ترمیم دندان بیمار نصف نیمه می‌ماند. در این حالت یا باید صبر کنید مجددا برق وصل گردد که موجب نارضایتی و گرفته شدن وقت بقیه بیماران می‌شود یا باید وقت بیماران را به روز دیگری موکول کنید، چاره کار برای شما استفاده از باتری های UPS می‌باشد تا در صورت قطعی برق بتوانید تجهیزات پزشکی را در حالت آماده به کار نگه دارید و فعالیت خود را ادامه دهید.

باتری یو پی اس برای بیمارستان و دندان پزشکی در مشهد

باتری UPS برای سرور و شبکه در مشهد

از آنجایی که زندگی همه مردم دنیا با تکنولوژی و اینترنت گره خورده است و اینترنت دارای زیرساخت هایی همچون سرور می‌باشد مجددا در اینجا اهمین باتری های یو پی اس را درک خواهیم کرد.
باتری های یو پی اس برای سرور ها و شبکه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد چرا که تصور کنید کسب و کار شما آنلاین است و با قطع برق نباید سرور های شما غیر فعال شود.
اگر به دنبال خرید باتری یو پی اس برای سرور در مشهد هستید، تیم ما با کمال میل در خدمت شما خواهد بود.

باتری یو پی اس برای سرور و شبکه در مشهد
واحد فروش باتری UPS در مشهد

051 35 220 200

از این مقاله رضایت داشتید؟ 🙂

از 1 تا 5 ستاره به ما امتیاز دهید

guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی زحمتکش
علی زحمتکش
میهمان
16 روز قبل

سلام وقت بخیر، قصد خرید ۲۴ عدد باتری یو پی اس دارم، کارخانه در جاده کلات مشهد هست
خودتون ارسال می‌کنید باتری هارو یا ما باید بیایم ببریم؟